Jak zdjęcia mogą zwiększyć sprzedaż online?
Każdego dnia jesteśmy zalewani mnóstwem informacji, ale tylko część z nich jesteśmy w stanie odebrać i przetworzyć.
Zastanów się – dlaczego ktoś miałby wybrać Twój produkt albo Twój sklep?
Bez względu na branżę, w której się znajdujesz – czy sprzedajesz produkty dla dzieci, kosmetyki, artykuły wyposażenia wnętrz, czy sprzęt AGD, musisz się wyróżnić. Szczególnie teraz, gdy tak dużo produktów kupowanych jest w internecie.
Świetne zdjęcia mogą zwiększyć sprzedaż i pomóc Ci się wyróżnić.
Jak to zrobić? Oto kilka wskazówek:
1. Produkt w roli głównej!
Twój produkt powinien być w centrum uwagi. Na zdjęciu produkt powinien zajmować ok. 80% powierzchni. W przypadku packshotu najlepiej sprawdzi się białe tło.
Oto przykładowy packshot:
2. Zbliżenia i szczegóły
Konsumenci chcą dokładnie zobaczyć produkt zanim podejmą decyzję o zakupie. Pomóż im wybrać właśnie Twój produkt zamieszczając wiele zdjęć, które go przedstawiają.
Ważne elementy możesz pokazać na zbliżeniach.
Zdjęcie 5 – oczyszczacz powietrza Philips AC2959 widok z tyłu, zbliżenie na czujnik Zdjęcie 6 – oczyszczacz powietrza Philips AC2959 filtr hepa Zdjęcie 7 – oczyszczacz powietrza Philips AC2959 widok z góry, widoczny wyświetlacz Zdjęcie 8 – oczyszczacz powietrza Philips AC2959 widok z góry, widoczny wyświetlacz
3. Prezentacja 360 stopni
Pokaż Twoje produkty z różnych stron, aby Konsument dokładnie mógł je obejrzeć. Doskonałym sposobem, aby to zrobić jest prezentacja 360 stopni.
4. Postaraj się o oryginalne zdjęcia!
Jeśli chcesz się wyróżnić, zadbaj o dodatkowe, niepowtarzalne zdjęcia produktów. Przedstawiaj produkty w atrakcyjny sposób. Niech zakupy online będą równie ciekawym doświadczeniem co zakupy offline.
5. Wysoka jakość zdjęć!
Jeśli Twoje produkty będą fantastyczne, a zdjęcia produktów słabe, stracisz wielu Klientów online.
Zadbaj więc o zdjęcia wysokiej jakości, używaj dużych zdjęć. Pamiętaj, aby produkty na zdjęciach wyglądały tak, jak w rzeczywistości – w ten sposób Twoi Klienci dokonają bardziej świadomych zakupów.
Fotografia produktowa to potężne narzędzie sprzedaży Twoich produktów.