Jak zdjęcia mogą zwiększyć sprzedaż online?

Opublikowane przez Malgorzata Chmura w dniu

Każdego dnia jesteśmy zalewani mnóstwem informacji, ale tylko część z nich jesteśmy w stanie odebrać i przetworzyć. 

Zastanów się – dlaczego ktoś miałby wybrać Twój produkt albo Twój sklep?

Bez względu na branżę, w której się znajdujesz – czy sprzedajesz produkty dla dzieci, kosmetyki, artykuły wyposażenia wnętrz, czy sprzęt AGD, musisz się wyróżnić. Szczególnie teraz, gdy tak dużo produktów kupowanych jest w internecie. 

Świetne zdjęcia mogą zwiększyć sprzedaż i pomóc Ci się wyróżnić.

Jak to zrobić? Oto kilka wskazówek:

1. Produkt w roli głównej!

Twój produkt powinien być w centrum uwagi. Na zdjęciu produkt powinien zajmować ok. 80% powierzchni. W przypadku packshotu najlepiej sprawdzi się białe tło.

Oto przykładowy packshot:

PROTOTU - Zdjęcie główne-  oczyszczacz powietrza Philips AC2959
Zdjęcie 1 – oczyszczacz powietrza Philips AC2959

2. Zbliżenia i szczegóły

Konsumenci chcą dokładnie zobaczyć produkt zanim podejmą decyzję o zakupie. Pomóż im wybrać właśnie Twój produkt zamieszczając wiele zdjęć, które go przedstawiają.

Ważne elementy możesz pokazać na zbliżeniach.

3. Prezentacja 360 stopni

Pokaż Twoje produkty z różnych stron, aby Konsument dokładnie mógł je obejrzeć. Doskonałym sposobem, aby to zrobić jest prezentacja 360 stopni.

4. Postaraj się o oryginalne zdjęcia!

Jeśli chcesz się wyróżnić, zadbaj o dodatkowe, niepowtarzalne zdjęcia produktów. Przedstawiaj produkty w atrakcyjny sposób. Niech zakupy online będą równie ciekawym doświadczeniem co zakupy offline.

PROTOTU - zdjęcie 9 - oczyszczacz powietrza Philips AC2959, przekrój
Zdjęcie 9 – oczyszczacz powietrza Philips AC2959, widok na otwarty oczyszczacz, przekrój

5. Wysoka jakość zdjęć!

Jeśli Twoje produkty będą fantastyczne, a zdjęcia produktów słabe, stracisz wielu Klientów online.

Zadbaj więc o zdjęcia wysokiej jakości, używaj dużych zdjęć. Pamiętaj, aby produkty na zdjęciach wyglądały tak, jak w rzeczywistości – w ten sposób Twoi Klienci dokonają bardziej świadomych zakupów.

Fotografia produktowa to potężne narzędzie sprzedaży Twoich produktów.

Kategorie: BLOG