Zdjęcia produktu 360 stopni – jak atrakcyjnie pokazać produkt
Zdjęcia produktu 360 stopni to prezentacja produktu z wielu kątów. Prezentacja składa się z serii zdjęć wykonanych podczas obrotu produktu o 360 stopni, a następnie złożonych w całość przedstawiającą obracający się produkt.
Taka prezentacja to interaktywna forma pokazania produktu – pozwala użytkownikowi obracać, a także przybliżać prezentowany produkt na ekranie. Użytkownik może w dowolnym momencie zatrzymać prezentację obrotową i powiększyć obraz, aby dokładniej przyjrzeć się produktowi. W ten sposób może wnikliwie zapoznać się z produktem.
Fotografia produktowa 360 stopni – dlaczego warto z niej skorzystać?:
– atrakcyjny, interaktywny sposób pokazania produktu angażujący Klienta
– dokładne przedstawienie produktu online – Klient może w pełni zapoznać się z produktem i obejrzeć interesujące go szczegóły
– mniej pytań o produkt
– bardziej świadome zakupy – Klient, który dokładnie obejrzał produkt online, podejmie bardziej racjonalną decyzję
– mniej zwrotów – świadome zakupy oznaczają też mniej zwrotów
Zdjęcia produktu 360 stopni można również wykorzystać do przygotowania filmu przedstawiającego produkt lub animowanego GIF-a, które nie będą już interaktywnymi formami, ale mogą być wykorzystane w inny sposób. Przykładowo filmy produktowe 360 można zamieścić w social mediach.
Przykładowe prezentacje 360 stopni możecie zobaczyć w naszym portfolio